• Landelijke verkoop- en servicedekking

Werken bij Freebike

Interesse in het versterken van Freebike? Stuur dan een open sollicitatie en verras ons.

Backoffice coördinator

In een sterk competitieve en traditionele markt is er vooral behoefte aan creatieve geesten die het anders doen. Op geheel eigen wijze tegemoet komen aan de wensen van de consument. En zelfs behoefte creeëren. Freebike is als eerste e-bike aanbieder gestart met het gebruik van een moderne interactieve configurator waarmee de consument zelf een e-bike kan samenstellen. Geheel naar eigen wens en invulling bepaalt men binnen de mogelijkheden de kleur van het frame, de uitvoering van de handvatten, het zadel, de maat, de accucapaciteit, enzovoort. Dit keuzeproces kan plaatsvinden bij een Freebike dealer in de winkel, of gewoon thuis op de bank waarbij de consument een erkende dealer selecteert waar de fiets wordt bezorgd. Binnen 3-5 werkdagen wordt de e-bike vervolgens bij de gekozen dealer afgeleverd. De dealer blijft dan het aanspreekpunt; alle service- en onderhoudsbeurten vinden daar plaats.

Vacature

Freebike zoekt in het kader van de opvolging van de huidige collega een enthousiaste en ervaren Backoffice Coördinator om ons team te versterken op het hoofdkantoor in Rosmalen.

Taken

Als Backoffice Coördinator heb je intensief contact met zowel de (potentiële) dealers als met logistieke partners en beheer je de orderadministratie en logistieke stromen. Met jouw enthousiasme en accuratesse, naast affiniteit met fietsen heb je een uitstekend gevoel voor het nodige relatiebeheer. Het is een afwisselende en zowel commercieel als administratieve functie waar je bezig bent met klanten, orders, administratie, collega’s en goederenstromen en leveranciers. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie.

Verantwoordelijkhden
Je bent verantwoordelijk voor de volgende zaken:

  • De order-entry en facturatie
  • De opvolging van planning en logistieke bewegingen
  • Mede organiseren van activiteiten ten behoeve van Marketing en Sales
  • Verwerken van de commerciële administratie van zowel in- als verkoop
  • Het te woord staan van klanten en relaties

Profiel
Je bent een stressbestendige, accurate, initiatiefrijke en collegiale duizendpoot met gevoel voor het onderhouden van klant- en leverancierscontacten en bent administratief ervaren.

    Een afgeronde Mbo+ opleiding in een commercieel administratieve richting
  • Kennis van of een gevoel voor fietsen en e-bikes is een pré
  • Minimaal 3 jaar werkervaring
  • Goede communicatieve en administratieve vaardigheden
  • Bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs
  • Woonachtig in de regio ‘s-Hertogenbosch

Aanbod
Freebike biedt jou het volgende pakket:

  • Prima salaris en emolumenten
  • Benodigde bedrijfsmiddelen
  • Onkostenvergoeding voor woon-werk verkeer
  • Onkostenvergoeding telefoongebruik

Reageren
Ben jij of ken jij deze Backoffice Coördinator?
Reageer dan nu, door te mailen naar info@freebike.nl!
Stuur deze vacature gerust door als jij talenten kent en wie weet help je diegene aan een uitdagende baan!

...of volg ons op LinkedIn.